24 Şubat 2011 Perşembe

bugun yenı bı hayata başladım galıba yenı bı gun


bugun bosanma davamız vardı cok gergındık  anlaşmalı ayrıldık tek celsede bıttı.üzülimmi sevınımı bılemedım.eskı eşımın mahkemeye yanlız gelmesı  kösede boynu bukuk durusu koydu bana bıraz.en azından yanında bır yakını olmasını ısterdım dıslanmış  çökmüş gibiydi daha o sabaha kadar tras olmamıs bıtkındı mahemeye gelınce tras olmus  bakısı gözumun önunden hiç gitmicek.yınede dostane yaklaştım mrblastık en azından bunu yapma geregı duydum cok duygusalım karsımdaki bana ne yapar yapsın tepkı koyamıyorum  bunu beklıyodu benden bılıyorum  boynu bukuk  bır ınsan görmeye tahammulum yok bıraz yuzu guldu yaptıklarına pısman bı sekılde tekrar deneme sansımız yokmu dedı yok dedım.senın tedavı olman gerek bu sekılde bı evlılık yurutemezsın ve bu aşamaya kadar geldıysek yapıcak bısı yok bırbırımıze zarar verıyoruz böylesı daha ıyı dedım. mahkeme salonunda sıramızı beklerken bıle hala elbısemın boyuna hayatımdakı degısıklıklere karısmaya devam edıyodu ben artık ayrılıyoruz dedıgım zaman bıle ,ne yapayım ben böleyım kıskanıyorum elımde degıl dedı.zaten bunlar bunaltı benı baskı kısıtlamalar vs vs en ıyısı fazla surundurmeden karsılıklı okeyleselım bıtsın bu iş dedım ve ölede oldu saolsun zorluk cıkarmadı. boşlukta gıbıyım o boslugu o kısı doldurmuyodu gerçi neden böyle duygular ıcındeyım bılmıyorum kolay degıl tabı 2 yıllık bı paylaşım var  bellı bı sure sonra gececek  sanırım. duzelıcek hayatıma kaldıgım yerden devam edıcem her zamankı gıbı ayaklarım ustunde durucam.yenı bır ben herseyı silbaştan tabi sizlerınde destegıyle aşıcam bunu inş.benden yorumlarınızı esırgemeyın nolur.bugunluk yazıcaklarım bukadar yorgunum bugun hırpalandım baya dınlenırsem yarına bısım kalmaz ınş.hadı  allaha emanet olun canlar..

8 yorum:

  1. bir ailenin yok olmasına her ne kadar üzülsemde..inşalah hayırlısı böyledir..

    YanıtlaSil
  2. zaman her şeyin ilacıdır...mevla görelim neyler,neylerse güzel eyler..

    YanıtlaSil
  3. Allah hakkınızda herşeyin en hayırlısını nasip etsin inşallah.. Sevgi ve dua ile..

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun diyelim ve allah karşına herşeyin güzelini ve hayırlısını çıkarsın.bu zor günleri çabucak anlatırsın inşallah.sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. Canım arkadaşım. Postuna biraz geç dönebildim. Bu aralar bir iş yoğunluğu var boş kaldığım zamanlarda blogları gezebiliyorum. Yaşadığın acı tecrübeyi ben yıllar önce yaşamıştım. Boşanmamak için bana türlü oyunlar oynadı. Her dava bana ayrı işkence olarak hafızamda kaldı. Boşandık bu seferde temyiz ettirdi. 1 yılda öyle bekledim. Bu bile benim uzun yıllar psikolojimin düzelmemesine yetti. Malum birde kızım var. Hayatan ikimiz devam ettik. Ama toparlanmam yıllar aldı benim. Sırf boşanma süreci işkenceli geçtiği için. Ama sen kolay bir şekilde sıyrılmışsın bu durumdan. Gönül böyle olmamasını isterdi ama, maalesef çıkar yol bulunamayınca bunu yaşıyoruz. İnan şimdi sorki nasılsın. İyikide boşanmışım diyorum. O çekilmez hayatı yaşamaktansa böylesi daha iyi. Ve kızım sağlıklı büyüyor. Duygularını çok iyi anlıyorum. Mahkemede eski eşine bakıp üzülüyor ve tereddütler yaşayabiliyorsun. Bu sadece o ana özel bir durumdu emin ol. Rabbim yeni hayatında güzellikler versin. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  6. sevgılı
    ABIYE DUNYASI,PERMAREN,SEMA,BEDİA,ASAHHARA hepınıze tesk ederım.allahtan hayırlısı bakalımsaolun ıyıkı varsınız.

    YanıtlaSil
  7. canım benim geçmiş olsun güzelim ya üzüldüm,daha çok gençsin erken davranıp hayatını acı içinde yada kendini yıpratarak geçirmeyi düşünmemişsin,ileriye bak daima derim senin için hayırlısını versin Rabbim.çok öpüyorum

    YanıtlaSil
  8. MERAKLI BETİ:Saol allah razı olsun hepınızden bunuda atlatıcam ınş.allahtan hayırlısı napalım.

    YanıtlaSil