1 Şubat 2011 Salı

YEPYENİ BİR SAYFA ACIYORUM KENDIME

EVET kendıme yenı bır sayfa actım temız bembeyaz hıc yazılmamıs  beyaz bır sayfa.sendeledım ama yıkılmadım  ılk adımımı da karıyer egıtım kurumlarına gıttım kuaförluk kursuna kaydımı yaptırarak attım.herseye ragmen hayat devam edıyor dımı.şımdı den benı heyecan sardı bıle.nısanın ılk haftası balıyor kursumuz 6 ay devam edıcek sınavı gectıgımız an sertıfıka alıyoruz.sanırım ılerkı zamanda kuaför salonu acabılırım nasıpse.bu konuda bılgısı olan benı bılgılendırsın arkadaslar.yorumlarınızı beklıyorum.benım ıcın cok önemlıı.

1 yorum:

  1. Canım hırsından ve inancından güçlü duruşundan hiiç bişey kaybetme.Umarım geçersin ve kendi işinin patronu olursun.Benim kız kardeşim açtı geçen sene kendi salonunu.Meslek okulunda eğitim gördü.İstekliysen kesin olur Allahın izniyle.

    YanıtlaSil