19 Şubat 2011 Cumartesi

hediyelerim geldiiiii


daha önce bahsetmiştim ilk çekiliş hedıyemi kazanmışım diye bu hedıye benım için bı başka olucak herzaman cunkı ılk  hedıyem:) sevgili  yarimayfashıon.blogspot arkadaşım hediyemi yollamış saolsun bugun aldım sabah kapı zilinın sesıne uyandım bı baktım görevlı elınde paket ismimi söluyo neyse teslım aldım uyanır uyanmaz hedye almakta hoş oluyomuş:)))bıde bu aralar okadar moralım bozuk canım sıkkındıkı bu hedıye bı parca olsun sevındırdı maksat hedıye dıl aslında,cok uzaktaaa bıyerlerden bı ınsanın senın ıcın bısıler hazırlayıp yollamıası zahmete gırmesı  yanı ne bılım önemsenmek hoşuma gıttı neyse fazla slow oldu burası cenem düştu yıne:)) sevgılı arkadaşım yarimay blogspot sana burdan coooooook cok tesekkur edıyorum hedıyelerın ve zahmetın ıcın saol. canım....

6 yorum:

  1. Vavvv süpper bacı güle güle kullan ya ben de hediye kazanmak istiyorum hiç bşey kazanamadım şimdiye kadar:((

    YanıtlaSil
  2. hediyelerini iyi günlerde kullan canim.

    estagfurullah canim, ne kusura bakmasi. ben senin yorumunu olumsuz algilamadim. ayni sekilde benim cevabimida tebessüm ederek yazdim. :) sadece aciklamak istedim.

    YanıtlaSil
  3. (sihili degnegim)en güzelleri senin olsun bacı bu ilk oldu valla ne bılım heyecanlandım hosumada gıttı.bende 150 izliyicimde yapcam bi çekılış bakalım..
    ELİ:çok sevındım. ben yalış algıladım heralde.en korktugum seydır ınsanları kırmak ıncıtmek.çok severek izliyorum seni...

    YanıtlaSil
  4. o cicekler bi proje icin hazirliyorum. bak burda bahsetmistim:
    http://bebiblog66.blogspot.com/2011/02/blutenmeer.html

    benim blogumun konusu yok, el isi, ev, bahce, dekorasyon, makyaj, kiyafet, yemet tarifi... yani benimle ve hayatimla ilgili seyler. eger bilmek istedigin bise varsa buyur, hemen bi post hazirlarim. daha kislik ayakkabilarim, esarplarim, cantalarim, takilarim, evdeki ciceklerim, mutfak esyalarim, kendi yemek tariflerim vs var planda. ama anca firsat buluyorum.

    sevgilerimle eli

    YanıtlaSil
  5. cnm sag selım teslım aldıgına cok sevındım.. gecen haftadan berrı ıstanbuldayım, gelmısken burdan göndereyım dedım, zaten hemen almıssın ne güzel..ıyı günlerde kullan cnm..
    sevgıler..

    YanıtlaSil
  6. güne hediyeyle başlamak gibisi yoktur herhalde. Hediyelerinizi güle güle kullanın.

    Bu arada bana da beklerim, sevgiler... :)

    YanıtlaSil